Politiezone Getevallei doet bevraging bij bezoekers om dienstverlening te verbeteren

Politiezone Getevallei doet bevraging bij bezoekers om dienstverlening te verbeteren

Politiezone Getevallei doet bevraging bij bezoekers om dienstverlening te verbeteren

Politiezone Getevallei doet een bevraging bij bezoekers van de politiezone om haar dienstverlening te verbeteren. Sinds januari 2021 werkt de politiezone op afspraak voor niet-dringende meldingen of aangiftes. Dat systeem moest de wachttijden verkorten en de dienstverlening dus verbeteren. Nu wil Getevallei weten hoe burgers die dienstverlening ervaren. Vanaf vandaag krijgen bezoekers van de politiezone een e-mail met daarin een link naar een bevraging. Die is anoniem en duurt ongeveer 2 minuten om in te vullen. Bezoekers mogen daar hun ervaringen delen en feedback geven, daarmee kan de politiezone dan aan de slag.

Gerelateerd nieuws

  • "90% van de werknemers legt werk neer bij AB InBev in Hoegaarden na ontslag medewerkster", zegt vakbond ACV

    "90% van de werknemers legt werk neer bij AB InBev in Hoegaarden na ontslag medewerkster", zegt vakbond ACV

  • Tweede editie van benefietactie Hoegaarden on fire vindt op zaterdag 28 juni plaats in Park van Hoegaarden

    Tweede editie van benefietactie Hoegaarden on fire vindt op zaterdag 28 juni plaats in Park van Hoegaarden

  • Postzegels met foto's van herkenbare plaatsen in Hoegaarden te koop bij toeristisch infopunt: "Eén postzegel per deelgemeente"

    Postzegels met foto's van herkenbare plaatsen in Hoegaarden te koop bij toeristisch infopunt: "Eén postzegel per deelgemeente"

  • Zes maanden geleden brandde de sporthal van Hoegaarden helemaal uit: "Een gevoel van ongeloof"

    Zes maanden geleden brandde de sporthal van Hoegaarden helemaal uit: "Een gevoel van ongeloof"

  • Hoegaarden breidt aanbod herbruikbare bekers uit met jeneverbekers en trekt waarborg op

    Hoegaarden breidt aanbod herbruikbare bekers uit met jeneverbekers en trekt waarborg op