Rode Kruis trapt jaarlijkse stickercampagne af aan de Colruyt in Tienen: "Stickerverkoop is goed voor 40 tot 50 procent van onze inkomsten"

Rode Kruis trapt jaarlijkse stickercampagne af aan de Colruyt in Tienen: "Stickerverkoop is goed voor 40 tot 50 procent van onze inkomsten"

Rode Kruis trapt jaarlijkse stickercampagne af aan de Colruyt in Tienen: "Stickerverkoop is goed voor 40 tot 50 procent van onze inkomsten"

Het Rode Kruis is vandaag gestart met zijn jaarlijkse stickercampagne. Verkopen gebeurt opnieuw - zoals vanouds - aan bijvoorbeeld winkels en kruispunten. Dat mocht de afgelopen jaren niet, of maar in beperkte mate door het coronavirus. Onder meer aan de Colruyt langs de Zijdelingsestraat in Tienen zijn vanochtend stickers verkocht. Die hebben dit jaar een Disney-thema en kosten 5 euro, daarmee wil de lokale afdeling in de Suikerstad nieuwe outfits en materialen kopen.  

Gerelateerd nieuws

  • Tienen gaat overlast en criminaliteit aanpakken met nieuw akkoord

    Tienen gaat overlast en criminaliteit aanpakken met nieuw akkoord

  • Tienen zoekt standhouders om chalet uit te baten op Kerstmarkt in Tienen

    Tienen zoekt standhouders om chalet uit te baten op Kerstmarkt in Tienen

  • Tienen pakt overlast ratten en duiven aan: "Gezocht naar duurzame en ecologische oplossing"

    Tienen pakt overlast ratten en duiven aan: "Gezocht naar duurzame en ecologische oplossing"

  • Tienenaar Jason Suttels pakt brons in afvalling op WK skeeleren

    Tienenaar Jason Suttels pakt brons in afvalling op WK skeeleren

  • Betonplaten van Ambachtenlaan in Tienen worden vanaf 30 september vernieuwd: zes weken hinder verwacht

    Betonplaten van Ambachtenlaan in Tienen worden vanaf 30 september vernieuwd: zes weken hinder verwacht