Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Te Gek!? lanceert nieuwe campagne rond hoogsensitiviteit op boekenbeurs

Op de boekenbeurs in Antwerpen is gisteren een nieuwe campagne van Te Gek gelanceerd. De organisatie uit Diest probeert daarmee geestelijke gezondheid bespreekbaar maken. Hoogsensitiviteit is het thema van deze campagne. En onder die hoogsensitieve personen hoort de Leuvense zanger Tom Helsen. Hij schreef er een nummer over.

Gerelateerd nieuws

  • In Diest kan je de geboorte van je kindje voortaan ook online aangeven

    In Diest kan je de geboorte van je kindje voortaan ook online aangeven

  • Gooit coryfee Jos Heyligen KFC Diest een ultieme reddingsboei? "Ik ben bereid iets te doen, als ik me goed kan omringen"

    Gooit coryfee Jos Heyligen KFC Diest een ultieme reddingsboei? "Ik ben bereid iets te doen, als ik me goed kan omringen"

  • Gooien Diest-iconen Jos Heyligen en Marcel Van Dingenen reddingsboei?  "Doorstart in vierde provinciale, er kan gepraat worden"

    Gooien Diest-iconen Jos Heyligen en Marcel Van Dingenen reddingsboei? "Doorstart in vierde provinciale, er kan gepraat worden"

  • Diestersteenweg aan Rasop richting Scherpenheuvel wellicht in paasvakantie afgesloten voor herstellingswerken, hinder Citadellaan blijft beperkt tot één dag

    Diestersteenweg aan Rasop richting Scherpenheuvel wellicht in paasvakantie afgesloten voor herstellingswerken, hinder Citadellaan blijft beperkt tot één dag

  • Meer dan dubbel zoveel meldingen voor Aziatische Hoornaars dan vorig jaar: "Eén nest is goed voor 50 tot 500 koninginnen waarvan 35% de winter overleeft"

    Meer dan dubbel zoveel meldingen voor Aziatische Hoornaars dan vorig jaar: "Eén nest is goed voor 50 tot 500 koninginnen waarvan 35% de winter overleeft"