Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Ferm heeft samen met de boerenbond een brochure uitgewerkt over hoe landbouwers hun producten beter kunnen promoten. De korte keten is nog onvoldoende gekend, landbouwers zouden veel meer kunnen verkopen aan klanten in de buurt. Maar daar is marketing voor nodig en daarvoor wil Ferm de boeren ondersteunen. Fruitbedrijf Distelmans gebruikt Facebook als promotieplatform en diende vanochtend als voorbeeld.

Gerelateerd nieuws

  • Stadsbestuur is overtuigd dat het Vlaamse subsidie zal krijgen voor bouw podiumkunstenzaal: "Schande als dat niet zo zou zijn"

    Stadsbestuur is overtuigd dat het Vlaamse subsidie zal krijgen voor bouw podiumkunstenzaal: "Schande als dat niet zo zou zijn"

  • Politie neemt deze week verkeersmaatregelen naar aanleiding van WK Gravel

    Politie neemt deze week verkeersmaatregelen naar aanleiding van WK Gravel

  • Nieuwe ontmoetingszone aan speelweide Linderonde in Heverleebos

    Nieuwe ontmoetingszone aan speelweide Linderonde in Heverleebos

  • Tielt-Winge gaat Halensebaan aan basisschool De Winge heraanleggen: "Willen fietsers alle ruimte geven"

    Tielt-Winge gaat Halensebaan aan basisschool De Winge heraanleggen: "Willen fietsers alle ruimte geven"

  • Talentenplatform in Leuven wil leerlingen en werkgevers gemakkelijker met elkaar in contact brengen

    Talentenplatform in Leuven wil leerlingen en werkgevers gemakkelijker met elkaar in contact brengen