Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Zorgt focus op marketing bij landbouwers voor meer lokale klanten? "Ik denk dat het wel helpt"

Ferm heeft samen met de boerenbond een brochure uitgewerkt over hoe landbouwers hun producten beter kunnen promoten. De korte keten is nog onvoldoende gekend, landbouwers zouden veel meer kunnen verkopen aan klanten in de buurt. Maar daar is marketing voor nodig en daarvoor wil Ferm de boeren ondersteunen. Fruitbedrijf Distelmans gebruikt Facebook als promotieplatform en diende vanochtend als voorbeeld.

Gerelateerd nieuws

  • Dries Mertens en Poeske Scherens vereeuwigd op street-art kunstwerk in Wilsele

    Dries Mertens en Poeske Scherens vereeuwigd op street-art kunstwerk in Wilsele

  • KU Leuven maakt vijf nieuwe eredoctores bekend, onder meer Frans De Waal en Dokters van de Wereld ontvangen eredoctoraat

    KU Leuven maakt vijf nieuwe eredoctores bekend, onder meer Frans De Waal en Dokters van de Wereld ontvangen eredoctoraat

  • Familiebedrijf Biogroei is Klimaatambassadeur 2024: "Heel fijn om waardering te krijgen voor ons harde werk"

    Familiebedrijf Biogroei is Klimaatambassadeur 2024: "Heel fijn om waardering te krijgen voor ons harde werk"

  • Leuvenaar Paul Stroobants (77), tweevoudig wereldkampioen en jarenlang voorzitter van KBC Zanzibar, overleden

    Leuvenaar Paul Stroobants (77), tweevoudig wereldkampioen en jarenlang voorzitter van KBC Zanzibar, overleden

  • Leuvense rockband Brutus genomineerd voor drie MIA's

    Leuvense rockband Brutus genomineerd voor drie MIA's