Stad Zoutleeuw lanceert campagne ‘Koop#3440’ met lokale handelaars

Stad Zoutleeuw lanceert campagne ‘Koop#3440’ met lokale handelaars

Stad Zoutleeuw lanceert campagne ‘Koop#3440’ met lokale handelaars

Vanaf vandaag start Zoutleeuw met de campagne 'Koop#3440'. Die verwijst naar de postcode van de stad en spoort de inwoners aan om zo veel mogelijk lokaal te kopen. De campagne verloopt digitaal met de app Happy Hageland en dat tot 15 april. Alle handelaars van de stad krijgen een persoonlijke QR-code aan hun toog die klanten kunnen scannen als ze iets kopen. Zo maken de klanten kans op één van de twee cadeaucheques ter waarde van 75 euro die elke maand verloot worden. Meer informatie kan je vinden op https://www.zoutleeuw.be/koop3440

Gerelateerd nieuws

  • Vlaams minister Ben Weyts gaat eigenaars beschermde monumenten zoals Kasteel van Dormaal gratis EPC-advies geven: "Belangrijk om erfgoedwaarde te behouden"

    Vlaams minister Ben Weyts gaat eigenaars beschermde monumenten zoals Kasteel van Dormaal gratis EPC-advies geven: "Belangrijk om erfgoedwaarde te behouden"

  • Herinrichting Grote Markt Zoutleeuw gaat tweede fase in: extra groen en nieuwe kasseien voor historisch stadhuis en Lakenhalle

    Herinrichting Grote Markt Zoutleeuw gaat tweede fase in: extra groen en nieuwe kasseien voor historisch stadhuis en Lakenhalle

  • Zoutleeuw verdeelt bevoegdheden over 2 termijnen: "Dat dossiers door meerdere mensen worden gekend, is een meerwaarde"

    Zoutleeuw verdeelt bevoegdheden over 2 termijnen: "Dat dossiers door meerdere mensen worden gekend, is een meerwaarde"

  • Leeuwse kaastaart erkend als streekproduct: "Recept is meer dan 100 jaar oud, authentieker kan niet"

    Leeuwse kaastaart erkend als streekproduct: "Recept is meer dan 100 jaar oud, authentieker kan niet"

  • Guy Dumst (cd&v): "Luisteren, werken, werken en nog eens werken loont in Zoutleeuw"

    Guy Dumst (cd&v): "Luisteren, werken, werken en nog eens werken loont in Zoutleeuw"